Monday, June 29, 2009

Postimehe revolutsioon

Tähelepanelik lugeja on ehk märganud, et tänasest pole Postimehe veebis enam üleval kõiki paberlehe artikleid. Aga kas ka mittetähelepanelik lugeja seda märkab ja sealt jalga laseb?

Altex annab võimaluse Google Adwordsis tasuta reklaamida. OMD lööb selle võimaluse üle.

Pole siin blogis kordagi oma teenuseid müünud aga Altexi pakkumine "250kr Google voucher" ja nädalavahetusel kuuldud info, et eesti väiksed "digitaalse meedia agentuurid" pakuvad teenuseid a la "20 märksõnaga Google kampaania koostamine - 4900 kr" sundisid sõna võtma:
 
- Tehke oma Google konto meie juurde ja pakume teile rohkem kui 250 kr eest tasuta klikke. 
- kampaaniaid teeme nii paljude märksõnadega kui tarvis on ja praeguse seisuga tavalisele sarnase agentuuritasu eest. mis on sisuliselt pea tasuta ..
- Google AdWords Qualified Individual on meil kah olemas, esialgu küll vaid üks, teised on lihtsalt olnud laisad eksamit sooritama.
- "ennusta oma surmakuupäeva" kampaania on tekitanud tublisti kõmu ja on kõigile teada. ainus põhjus, miks see kampaania kõigil saitidel laiutab on eesti firmade teadmatus, et nad saavad ise samasuguse teha.
 
Ehk et kodukaid me ei tee ja display reklaame (üldjuhul) ka mitte aga kõike veebireklaami ja analüütikat puudutavat saab tõepoolest ka meie käest. Me ei pasunda sellel teemal kõva häälega lihtsalt sellepärast, et see on igapäevane osa teenusest.

Friday, June 26, 2009

Led valgustusega trammikleeps Liptonilt

Raudselt uus hitt ajal mil pimedad ööd naasevad. Milleks ka näiteks pealtvalgustatavad välireklaamid kui saab ka nii?!

Monday, June 22, 2009

Simpeli ramp

Väga kaunis ja üsna lihtne.
 
Üldsegi on päris imetlusväärne, et samal ajal kuulutab Zen lapsepõlve läbi olevaks ja Simpel tuleb lagedale noorenduskuuriga, mis on kohati isegi üsna nooruslik. Punktid Simpelile, mulle näib. Tõsi, vaevalt noored reklaamide järgi otsustavad, enne vaadatakse ikka hinda.
 
Hea artikkel Ekspressis: http://www.ekspress.ee/2009/06/21/varia/42208-lihtsalt-saame-kokku-ja-joome noorte lemmik alkoholibrandid on Laua Viin ja Presidendi Pilsner. Mitu nooruslikku reklaami need brandid teinud on?

Tasub teha ka viimane pingutus

Kui su teleklipis (http://www.youtube.com/watch?v=iFYQnByBsS0) mängitakse tennist, siis pane tenniseväljakule ka oma lipukesed üles. Loogiline. Aga kui sageli jaksatakse selline asi ära teha?

Thursday, June 18, 2009

Kuidas kulutajad reageerivad masule

Ei läinud aastatki ja juba jõudis Emor ka kirjutada sellel teemal:
 
Kõik kõlab loogiliselt (suured ostud lükatakse edasi, teenuseid tarbitakse mõnevõrra rohkemgi, ostetakse lõpuks ikka kui asju vaja on) ja päris hea insight on see, et Madonna kontsert on möödapääsmatu ja vältimatu kulutus sellel suvel.
 
Kuidas teha ostud möödapäästmatuteks on siis meie hetke võtmeküsimus.
 

Wednesday, June 17, 2009

Esmaspäevast Emoris: Fox Crime, Fox Life, National Geographic

Väidetavalt on kolme kanali kogukatvus 100 000 inimest ehk pisut alla 10%. Pole paha. Lisaks uuringutele on muidugi alanud ka reklaamimüük, paketid alates 35 000 kroonist. Reklaamivõimalused jõuavad fragmenteerumisele vaikselt järele.

Sotsiaalsete võrgustike kaart

Ma loodan, et kõik vanad blogipostitused on nüüdseks läbi loetud ja kirjutan siis ka ühe uue.
 
Sotsiaalsete võrgustike kaardi avaldas täna Best Marketing http://est.best-marketing.com/?lang=est&show=news&id=747. Huvitaval kombel ei suutnud nad leida Eesti Orkuti kasutajate hulka.
 
Huvitav tõesti, Google Trends näitab seda väga lihtsalt, lisatud graafik rate.ee, orkuti, facebooki ja twitteri kohta eestis: