Friday, January 29, 2010

Ajakirjad teevad comebacki?

Kunagi ammu pidi välireklaam tõestama oma tõhusust reklaamide märgatavusuuringuga, nüüd on ajakirjade kord. Tõsi, jutt muidugi USAst.

http://www.sfnblog.com/advertising/2010/01/magazine_print_ad_responses_to_become_mo.php

Muidugi on huvitav, miks sama asja kõigis meediates ja pidevalt ei tehta. Tahaks küll sada standardteenusena alati saada. Aga ju tahetakse uurimise rõõm ikka meile jätta.

Ps: eestis jõudis sama teenus parasjagu internetti, Postimees pakub suurematele tellimustele.

Orkut vs FB

Teema on nii meelierutav, et sõna võtab suisa Õhtuleht. Saame teada, et GfK uuringu järgi käib vähemalt korra kuus
 
Orkutis 26%
Rate's 16%
Facebookis 12%
Twitteris 6%
 
Seega on Orkut umbes sama suur kui Õhtulehe trükiväljaanne, Rate sama suur kui Päevaleht ja Facebook nagu Äripäev. Twitter on suurem kui Digi. Vägev, kas pole?
 
Tasuks vist siiski tähele panna seda, et ükskõik milline reklaam üheski loetletud kanalis ei saa sama katvust, mis tervel keskkonnal (va Rate, kus seda on ilmselt enam-vähem võimalik saavutada).
 
Artikkel:
 
 

Monday, January 25, 2010

Kuidas mõõta online efektiivsust?

OMD on Intelile päris laheda süsteemi teinud. Erinevad tegevused annavad punkte - banneri vaatamisest lehel videote vaatamiseni.
 

Monday, January 18, 2010

Friday, January 15, 2010

Kontekstipõhised raadioreklaamid

Meile võib see tunduda keeruline aga USAs töötab - sinu reklaami mängitakse siis, kui see sobib saate teemaga või teiste reklaamidega. OMD Visale juba tegi sellise kampaania. Kliendile meeldis.
 
Lugege siit

Monday, January 4, 2010

Elion ostis koik bussipeatused

Meediaplaneerijate roomuks ostis Elion Tallinnas ära kõik jcdecaux 1.2x1.8m pinnad. Väga õige, tugev aastaalgus, kindlasti soodne pakkumine ja konkrendid magavad talveund. Aga miks kõik, miks mitte 75%? Inimene tänaval näeb ju ikka ka teisi reklaame..

Vaata ka Tujurikkuja 2009 Tuulikud

Ajakirjad tulevikus

Jah, jah, jah, tahan küll nii ajakirju lugeda. Tegelikult ka pilte vaadata ja võimalik, et ka töödelda. Mis muidugi eeldab väga head kvaliteeti - aga küll kõik tuleb, India ja Hiina inseneride hulk pidi alles kasvama hakkama.


Mag+ from Bonnier on Vimeo.