Monday, May 31, 2010

Inimjõul töötavad välireklaamid

<<erilahendus-lapstoojoud.jpg>> Viimasel ajal on paar korda silma jäänud plakatid, mida hoiavad püsti inimesed. Antud pildil pisut üksiku olemisega tütarlaps, teinekord õnnestus näha Kristiine keskuse plakatit hoidmas kahte noormeest - paduvihmas.

Kas selline reklaam eristub ja paistab silma? Või tekitab pahameelt, et "vaata kuidas see firma kenasid noori inimesi ruunab"?

Ma arvan, et reklaami saavad teha ikka inimesed, kes tootesse usuvad ja on entusiastlikud. Seega võiks taolisi reklaame kanda firma enda turundusosakonna töötajad?

Tele2 featuring Elisa

Telekanalites valitseb hea tava, et konkureerivaid reklaame ei paigutata järjestikku.
 
Trükimeedias tehakse skandaal kui konkurendid ilmuvad samal leheküljel.
 
Internetis on ilmselt tegu infovabadusega. On hea kui kõik info on ühest kohast kättesaadav. Miks on pildilt puudu EMT reklaam?
 

Monday, May 17, 2010

Reklaam teeb päeva paremaks

Ilmselt juhtub seda liiga harva. Twitter aga tahab, et sealsed reklaamid seda teeksid. Miks ainult Twitter? Miks ei nõua seda Postimees?
 
Loe siit mida teeb Twitter ja kuidas üldse reklaam saab head teha:
 
 

Friday, May 7, 2010

Facebooki fännilehed tasuliseks?

Ei, tegu pole uue kõlakaga. Lihtsalt selline idee: offline maailmas maksab soodustusi andev kliendikaart üldjuhul 50 krooni. Miks FB fannistaatus (mis ju ka soodustusi annab, normaalsetes firmades) tasuta peaks olema?

Tasustamisel oleks jumet kuna a) see filtreeriks ainult päris fännid ja b) annaks fännidele võimaluse eputada (liitumine võib ju ka 5000 maksta).

Disclaimer: postitus on reedeõhtune ..

Wednesday, May 5, 2010

Hallloo, kus Delfi on?

Meile meeldib kui on palju reklaami. Reklaami tootjatele makstakse ilmselt rohkem kui sisu tootjatele. Seega huvitab see ju ka inimest rohkem kui sisu, onju?