Sunday, January 11, 2009

Huvitav reklaamimudel Tele2'lt



Tele2 arvas, et inimestel oleks tore nende telereklaami hoopis internetist vaadata. Panid selle siis Videoteeki üles (Everyday youtube) ja reklaamivad seda tekstilinkidega MSN's ja Postimehes.

Huvitav mõte iseenesest.

Kes ei tahaks aasta alguses vaadata kuidas süütu aastavahetusepidu käest läks? (tekstireklaam)

Samas ei vasta Tele2 (telekast juba nähtud) reklaam ilmselt lingile klikkaja ootustele. Seda näitab ka see, et reklaamil on 37000 vaatamist aga 3 hinnet ja 0 kommentaari.

Numbreid ka:
PM tekstireklaam maksab CPM 2kr (5600 kr nädalas)
MSN tekstireklaam maksab CPM 3kr.
CPM tähistab aga ainult neid, kes linki nägid, klikkajate arvu me ei tea. Oletades väga kõrget 1% CTR (hea intriig ju) võiks 37000 vaatamist maksta ca 9000 kr. Hea reklaami puhul võiks muidugi osa vaatamisi tulla inimeste enda levitamistest.
60sek teleklipi CPM on 120kr. 37 000 vaatamist maksaks telekas seega 4400 kr.

No comments: