Friday, May 22, 2009

Kuidas koguda Delfis 9000 klikki päevas /vuntsid Saaremaa moodi

Selline banner kogus Delfis 9000 klikki. Muidugi kogus, keda siis vuntsid ei huvitaks?!
 
Kogu vuntside kampaania teles, veebis ja ilmselt veel mujal (kas keegi on märganud, mida nad teevad poodides?) on väga meeltlahutav. Aga ka väga hea case-study. Kas reklaami võib teha nii, et reklaamija on ennast meelega taandanud "sponsoriks"? Kas nii saadud lisatähelepanu reklaamile jõuab pärast ringiga tagasi ka brandini? Kas tarbijad on engaged vuntse kasvatama või Saaremaad nautima?
 
Palju küsimusi ja mina neile küll vastata ei oska. Arvan, et asi on piisavalt huvitav, et mingil hetkel seda Snapshotsiga uurida.
 
 

No comments: