Friday, February 26, 2010

Andres Jõesaar telereklaamiturust, Sirp, huvitav aga mitte erapooletu

 
Huvitav väide on reklaamituru 2-3 aastat aeglasem taastumine peale majanduslangust - esiteks viidatakse (vaid ühele) Soome näitele, teiseks eesti 90ndate lõpu kogemusele (mille järel võiks väita, et telereklaami turg "taastus" 2007 aastal). Ilmselt oleks õigem rääkida naasmisest normaalse taseme juurde aga tele normaalne tase on pigem 2000-2006 aasta kerge tõusutrendiga tase. Lisaks ilmub kusagilt millalgi välja trükimeediasse enam mitte jõudev raha. Kuhu see maandub?
 
Teine tore väide on (kergelt mõtet väänates) see, et ETV ei ole eriti huvitatud Olümpia ülekannetest, seda tehakse ainult tänu sponsorite vastavale soovile ja toele.
 
Siiski väga põhjalik ülevaade ja tore, et Sirp ka meie valdkonna teemasid käsitleda võtab.
 
 

No comments: