Monday, July 5, 2010

Otsing vs soovitus e Google vs Facebook

Kui inimesed lähevad poodi, ostavad nad kaupu peamiselt harjumusest.
Kui harjumust pole tekkinud, ostetakse sageli lihtsalt kõige tuntumat (hea kuvandiga) toodet.
Kui kuvandist ei piisa ja tahetakse teada rohkem, siis minnakse internetti ja otsitakse toote kohta lisainfot.
 
Aga kuidas müüa inimesele toodet kui ta ei lähe poodi ega otsi toote kohta mingit infot?
 
No siis tuleb reklaami teha.
Või saavutada olukord, kus keegi seda asja soovitab.
 
Soovitus ongi uus potentsiaalne megahitt ja mõned kahtlustavad, et Facebook omab seda:
 
(Meie tänane kogemus ütleb, et inimeste endi deklareeritud huvidel on üks suur miinus: inimesed ei deklareeri neid. Praegu ei ole Eestis enamasti mõtet Facebooki soovitustega küll tegeleda, sest see piirab sihtrühma suurust kümnetes, sadades kordades. Lisaks ei pruugi deklareeritud huvi tähendada suuremat ostusoovi või uudishimu - deklareeritakse "lahedaid" huvialasid, millel ei näi käitumisega erilist seost olevat).

No comments: