Friday, September 10, 2010

Caffeine viis Instantini. Räägime Nescafe'st? Ei, Google'st.

Ehk siis Google otsingu uuendusest, mis näitab otsingutulemusi samal ajal kui sina alles küsimust tipid. Kui otsid sama asja, mida enamus teisi inimesi (ja enamasti sa ju seda teed), siis Google arvab selle juba mõne tähe järel ära ja uuendusena näitab ka otsingu tulemusi (sõna/lause lõppu ennustas Google juba niikuinii).
 
Reklaame näidatakse vastavalt sellele, mida Google arvab sind otsivat.
 
Hetkel tuleb proovimiseks minna google.com ja sisse logida, seejärel pakutakse Instanti välja.
 
Selle blogi jaoks on aga ilmselt olulisem see, mida Google räägib display ehk bannerreklaamist. Google arvab, et see saab olema tõeliselt suur teema (kes seekord ajast maas on?):
 
 
 

No comments: