Tuesday, November 2, 2010

TV3 Play, ostusoovitus - muudetud!

EDIT: all toodud CPM oleks tõesti hea - kui ta oleks tõene. Kahjuks selgus, et CPM tuleb sekundite arvuga läbi korrutada ehk 20sek klipi puhul on CPM 700 EEK. Sellise kontaktihinnaga ei julge me enam ostusoovitust anda, pigem vastupidi. 


Videoreklaam, eriti videote ees ja järel olevad reklaamid (pre- ja post-roll) pole eestis liiga levinud. Vaatajad neid küll ei armasta aga samas on õigus ka telekanalitel, kes küsivad, et kui telekas on saatel reklaam vahel, siis miks peaks online teisiti olema. Ja vähemalt TV3 on astunud tugevaid samme, et need reklaamid igapäevaseks teha (Kanal2'l on samad plaanid).
Ehk siis - iga telereklaami saab nüüd panna ka nende saadete vahele, mida TV3 näitab veebis TV3Plays.
- Hind: CPM 35 EEK. Ehk et täiesti võrreldev või pigem odavam kui bannerreklaam Postimehes, Delfis. Tõsi, keskmisest telereklaamist on ta ca 2x kallim aga telereklaami konkurentsiolukord on hoopis teine.
- Reklaame näidatakse enne saadet, saate keskel, peale saadet. Telekanal ise paigutab, vaheldumisi.  
- Kokku vaatab täna ca 75 000 inimest keskmiselt 2 saadet nädalas. Hiigelsuurt katvust ei saa aga täiesti arvestatavad numbrid.
- Enamus tänastest vaatajatest on ilmselgelt naised. Selles veendumiseks tasub vaadata saadete top'i: http://www.tv3play.ee/mostviewed?show=total
Kuna reklaame on vähe ja hind pole kallis, siis üsna kindel ostusoovitus kui sihtrühm sobib.

No comments: