Jätkame RIP teadete sektsiooniga. Marie Claire ja Meie Pere lõpetavad.

Kindlasti on see hea uudis Meie Pere peamisele, 3x loetavamale, konkurendile Pere ja Kodu'le. Pere ja Kodu on osade lastega sihtrühmade hulgas loetavam kui Postimees ja usutavast tõuseb nende loetavus veelgi.
Huvitav on ka, et 7000 lugejaga (Emor II kvartal) ajakiri Mood tähistas seevastu oma esimest sünnipäeva. Reklaamiraha näib neil ka olevat, detsembrikuu numbris oli kokku 25 täislehte reklaami (neli-viis korda loetavama Anne&Stiili detsembrikuu numbris oli reklaame 31, hind on viimasel ainult 2x kallim). Mida järeldada? Kontaktid ja soojad suhted reklaamiandjatega loevad? Või on tegu osava positsioneerimisega kõige klantsimaks ajakirjaks?
No comments:
Post a Comment