Vaatasin milliste märksõnadega on meie blogisse jõutud ja üks küsimus, millele otsiti vastust, oli telereklaami hind. Vastame siis sellele google otsijate küsimusele.
Telereklaami müüakse (eestis ja põhiliselt) kahel meetodil:
1) sekundite kaupa: 30 sekundit reklaami primetime's (ehk 18-23) maksab 950kr(60.7€) sekund.
Ehk siis 30 sek reklaam Reporteris maksab 28 500kr (1821,5€).
2) vaadatavuse põhjal: 1 sekund 1% vaadatavusega saadet maksab primetime's 90kr(5,75€).
Reporterit vaatab 12% eestimaalastest, seega maksab 30 sek reklaam seal 30 x 90 x 12 = 32 400 kr(2070,74€).
Praeguse näite puhul tundub soodsam osta reklaami sekundite kaupa aga see on pisut ekslik järeldus. Näiteks kui saate vaadatavus on 7% (näiteks Kodus ja võõrsil), maksaks 2) meetodi kasutaja 18 900kr (1208€) aga 1) kasutaja ikka 28 500kr (1821,5€).
Kui kellegil tekkis küsimus, et kas reklaam tõesti nii kallis ongi, siis päris nii see pole. Telereklaami ostmise allahindlused on 50-90%. Pakkudes 30 sek reklaami hinnaks Reporteris 9000kr(575€), võite üheksal juhul kümnest kindel olla, et Kanal2 on nõus selle hinnaga ka müüma.
No comments:
Post a Comment