Tutvugem majanduslanguse aegsete sihtrühmadega:
1) Sunnitud dieedile (ca20%; peamiselt madalama sissetulekuga naisterahvad; tõmbavad koomale kogu tarbimise ja toituvad kuivikutest ja teest; mõjutada saab allahindluste ja kupongidaga)
2) Ei taha dieedile jääda (ca19%; noored pered näiteks; ei taha elustiili muuta; mõjub see kui odavam kaup teeb selgeks, et selle valimine ei tähenda langust kvaliteedis)
3) Parem oodata (ca9%; kirju seltskond; arvab, et midagi ei juhtu kui ostan hiljem; neile tuleb anda hea põhjus mitte oodata või lihtsalt koguda nende andmed CRM programmi)
4) Valijad (ca7%; pigem jõukad; kas ostan diivani või lähen reisile? mõlemat ei teeks aga ühe valiks küll; reklaamiga peaks veenma miks teha just nii)
5) Lohutajad (ca12%; ok ma ei osta midagi muud aga shokolaadi/huulepulga/lõuna luban endale ikka; spontaanne parajalt pisike pakkumine võtab nad õnge)
6) Miks osta? (ca15%; jõukad inimesed, enne ostsid sest kõik ostsid; nüüd ostavad siis kui saavad midagi kauba peale)
7) Jaanalinnud (ca13%; peamiselt noored üksikud inimesed; ostavad seni kuni krediitkaardi limiit lubab; neilt tuleb lihtsalt kiiresti raha ära võtta)
8) Raisakotkad (ca5%; kõrgema sissetulekuga mehed; otsivad ja ootavad kuni keegi hinna päris põhja laseb - ostavad sealjuures ainult head kraami; reklaami roll on ainult kvaliteedile rõhuda)
* protsentuaalne jaotus pärineb M&CSaatchi UK uuringul.
Ja BMW paistab juba olevat tutvunud selle listiga. Mitut rühma kõnetab see reklaam?
No comments:
Post a Comment