Wednesday, February 20, 2013

Sel nädalal digitaalturul: veebruar 11-17, 2013


Mis põnevat juhtus sel nädalal:

•   Zeebox käivitas SpotSynch’i, mis kuvab TV reklaame samaaegselt teisele seadmele.
•   ComScore väljastas 2013 aasta analüüsi digitaalse tulevik fookusest.  Oluline tähelepanu on asjaolul, et kasutajatel ei ole enam vahet, mis platvormi nad kasutavad. Lisaks veedavad UK inimesed rohkem aega internetis, kui teised Euroopa riigid.
•   Twitter avalikustas värske info kasutajatest, kes kasutavad teenust peamiselt mobiilist. Kokkuvõte: noor publik, kes  on igapäevaselt aktiivselt sisuga seotud.


Mida me õppisime: 

•   Microsot teeb interaktiivseid telesaateid, mis näevad ilmavalgust Xboxi vahendusel aasta teises pooles.
•   Aastaks 2014 on igas autos internetiühendus, teatab BBC.
•   Best Buy eesmärk on muuta protsess, kus poes testimisele järgneb ostu sooritamine internetis, pakkudes toodetele sama hinda, mis konkureerivates jaemüügikettides ja internetipoodides.

Lahe info: 

•   American Express on teejuht sotsiaalse kaubanduse suunas, kus värskes koostöös Twitter’iga lubab tarbijatel osta sooritada ainult # märgistust kasutades.
•   Paeluv lugu BMW USA osakonnast, kus märgati ühe isa postitusi oma 4 aastase lapse hullumeesetest autodisaini ideedest. Selle peale loodi auto disainist professionaalne täissuuruses mudel. 
•   Biooniline silm võib saada tõeks!

Kust lisa leida: 

•   Fast Company raport 50 kõige innovaatilisema firma kohta aastal 2013 õpetab meile nii mõndagi huvitavat. Tabeli tipus on Nike ja Amazon. 
•   Oluline on mõelda huvitava sisu loomisele digitaalsesturunduses selle asemel, et reklaame tuimalt peale suruda. 

No comments: