Wednesday, February 13, 2013

Sel nädalal digitaalturul


Mis põnevat juhtus sel nädalal:

•   Twitter soetas ettevõtte BlueFin labs’i, osutades sellega suuremat fookust Twitter’i lõimumisele TV’ga.
•   Google ostis 125m USD eest Channel Intelligence ’i eesmärgiga pakkuda paremat  ostukogemust.
•   Google uuendas Adwords’i, et luua tõhustatud kampaaniad (enchanged campaigns), kus on korraga võimalik hallata kõiki platvorme. Eriti oluline on uuendus nendes piirkondades, kus mobiili otsingud ületavad arvutiga tehtud otsingute hulga.


Mida me õppisime:


•   2013 aasta lõpuks ületab mobiilsete seadmete arv inimeste hulga. Globaalne mobiililiiklus kasvab järgmise 5 aastaga 12 korda, vastavalt Cisco Global MobileTraffic Forecast andmetele.
•   Iga kuu vaadatakse YouTubes (mis sai see nädal 8 aastaseks) 4 miljardit tundi videot 800m kasutaja poolt.
     o   Reklaamide vahele jätmise mudel on loonud tabeli reklaamidest, mida tarbijad parema meelega vaatavad. 
•   90% internet kasutajatest kasutab internetti oma ostuteekonnal ja 66% sooritab interneti vahendusel oste GWI Ecommerce 2013 raporti põhjal

Lahe info:


•   Iga päev saadetakse läbi Snapchati 60m pilti. Nende unikaalsus seisneb piltide koheses kustutamises.
•   Mäletate Watson’i, mälumängu võitev superarvuti? See on viimase aasta jooksul analüüsinud kõike vähi ravi kohta kirjutatut ning on nüüd valmis oma tööd alustama.
•   Otsingu tulevik on sisu, mis tuleb ise sinu juurde.


Kust lisa leida:


•   Data-ism on tärkav Andmefilosoofia, kus andmed annavad meile täieliku pildi minevikust ja olevikust, tema võime tuleviku ennustada on raskem ülesanne.
•   Kuidas AT&T kasutab digiboxi andmeid, et muuta TV meedia planeerimine rohkem digitaalse meedia sarnaseks.
•   Asjade internet (Internet of things) on strateegiliselt oluline kiipide valmistajatele kuna see loob miljardeid ühendusi.


No comments: