Thursday, February 7, 2013

Sel nädalal digitaalturul


Mis põnevat juhtus sel nädalal:

•   Facebook avalikustas viimase statistika, mille põhjal mobiilikasutajad ületasid arvutikasutajaid, mistõttu näeb Facebook end nüüd rohkem mobiilikeskkonnana.
     o   Uudistevoos kuvatavad reklaamid on toiminud oodatust efektiivsemalt, mis on toonud positiivsed ootused sissetuleku kasvuks lähitulevikus.
•   XLVII Superbowli ajal plaanis 36% ameeriklastest kasutada mängu vaatamise ajal kahte ekraani. Selle tõestuseks on Twitteris üle 24,1m säutsu.
     o   Kuni 30% säutsudest oli reklaami teemadel.
     o   Voolukatkestus Superbowlil - reaalajas turundusvõimalus brändidele

Mida me õppisime:

•   Facebookis on üle 50miljoni lehe ja üle 10miljoni programmi, uudisvoog on rohkem koormatud, kui kunagi varem
•   Iga sekund aktiveeritakse Maailmas 15 Androidi seadet, samal ajal müüakse Ameerikas 17 Big Mac'i
•   40% ostlemisega seotud otsingutest tuleb mobiiliseadmetelt Google Australia andmetel.

Lahe info:

•   Autodele lisandub peagi uus mõõtühik - gigabait/tunnis. Näiteks 2013 aasta Ford Fusin toodab 25gb/h
•   Maailma parimad näited digitaalturunduse brändikogemusest ja kuidas kasvatada oluliselt konversiooni.
•   Vaid nädal aega tagasi välja tulnud Vine on brändide seas populaarne

Kust lisa leida:

•  Google esimehe Eric Schmidti tulevikuvaated on tema aprillis ilmuvale raamatule "A New Digital Age" eeltutvustuseks
 •  Kuidas tõsta brändiväärtust kliendi kogukondadega aidates neil luua sotsiaalset kapitali.
•   App.net on huvitav sotsiaalne võrgustik, mis erineb teistest sotsiaalsetest võrgustikest teistsuguse tasupõhimõtte poolest

2 comments:

Juhan said...

Mind hakkas huvitama see 17 Big Mac burgerit sekundis. Tundus kuidagi kahtlaselt väike number. Veidi guugeldamist ja tuligi välja, et see on AMEERIKAS, aga Androidide aktiveerimise statistika on KOGU MAAILMAS. Nii et võrdlus ei ole korrektne. Algallika eksimus on edasi kandunud siia blogisse.

OMD said...

Tere,

Tõsi, parandus tehtud:)