Tuesday, March 12, 2013

Sel nädalal digitaalturul: märts 04-10, 2013


Mis põnevat juhtus sel nädalal:

 • SxSW Interactive 2013 käib täies hoos, mõned huvitavamad tähelepanekud siiani:
 o Google projekt „Kunst, kopeeri koodi“ tutvustab rääkivat kinga.
 o Makerbot’i „Digitizer“ 3D skänner võib endaga kaasa tuua uue kirjastamise revolutsiooni.
 o Kuidas pikaajaline enese kvantifitseerimisele pühendumine toob tulemusi.
• Facebook’i uus disain annab reklaamijatele parema võimaluse esitleda kvaliteetset sisu vähem ülekoormatud uudistevoos.
Tesco käivitas Clubcard.tv tasuta filmide ja sarjade jagamise teenuse, mis sai võimalikuks tänu reklaami suunamisele lojaalsusprogrammi andmetele põhinedes.

Mida me õppisime:

• Ühendkuningriigid juhivad enamus Ofcomi Euroopa Broadband’i raporti võrdlusalustes.
• 85% nutitelefonide kasutajatest loobuksid pigem veest, kui mobiilirakendustest.
Tahvelarvutite veebiliiklus on ületanud interneti kasutamise nutitelefonides. Tahvelarvuteid on küll numbriliselt vähem, aga neid kasutatakse rohkem.

Lahe info:
Time Warner Cable Roku mobiilirakendus on hea näide televisiooni tulevikusuundadest.
Microsofti tuleviku kodu on teadlik elanike vajadustest ja eelistusest.
• Interneti kaardistus kolmes dimensioonis.

Kust lisa leida:
• Kuidas hiljutised uuenduses Google kaardistamisteenuses toovad uusi võimalusi kohaliku reklaami majandamisel.
• Nõudlus on peaaegu kogu RTB turu tühjaks ostnud, mis eelduste kohaselt kasvab kuni 20miljardi dollarini aastaks 2015, vastavalt Adform Euroopa RTB trendide raportile.
• Internetil on mitmed ilmselged majanduslikud kasutegurid. Internetist tulenevad ka miljarditesse ulatuvad avastamata kasutegurid, väidab The Economist.

No comments: