Tuesday, March 12, 2013
Sel nädalal digitaalturul: märts 04-10, 2013
Mis põnevat juhtus sel nädalal:
• SxSW Interactive 2013 käib täies hoos, mõned huvitavamad tähelepanekud siiani:
o Google projekt „Kunst, kopeeri koodi“ tutvustab rääkivat kinga.
o Makerbot’i „Digitizer“ 3D skänner võib endaga kaasa tuua uue kirjastamise revolutsiooni.
o Kuidas pikaajaline enese kvantifitseerimisele pühendumine toob tulemusi.
• Facebook’i uus disain annab reklaamijatele parema võimaluse esitleda kvaliteetset sisu vähem ülekoormatud uudistevoos.
• Tesco käivitas Clubcard.tv tasuta filmide ja sarjade jagamise teenuse, mis sai võimalikuks tänu reklaami suunamisele lojaalsusprogrammi andmetele põhinedes.
Mida me õppisime:
• Ühendkuningriigid juhivad enamus Ofcomi Euroopa Broadband’i raporti võrdlusalustes.
• 85% nutitelefonide kasutajatest loobuksid pigem veest, kui mobiilirakendustest.
• Tahvelarvutite veebiliiklus on ületanud interneti kasutamise nutitelefonides. Tahvelarvuteid on küll numbriliselt vähem, aga neid kasutatakse rohkem.
Lahe info:
• Time Warner Cable Roku mobiilirakendus on hea näide televisiooni tulevikusuundadest.
• Microsofti tuleviku kodu on teadlik elanike vajadustest ja eelistusest.
• Interneti kaardistus kolmes dimensioonis.
Kust lisa leida:
• Kuidas hiljutised uuenduses Google kaardistamisteenuses toovad uusi võimalusi kohaliku reklaami majandamisel.
• Nõudlus on peaaegu kogu RTB turu tühjaks ostnud, mis eelduste kohaselt kasvab kuni 20miljardi dollarini aastaks 2015, vastavalt Adform Euroopa RTB trendide raportile.
• Internetil on mitmed ilmselged majanduslikud kasutegurid. Internetist tulenevad ka miljarditesse ulatuvad avastamata kasutegurid, väidab The Economist.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment