Thursday, March 28, 2013

Sel nädalal digitaalturul: märts 18-24, 2013


Mis põnevat juhtus sel nädalal:

  • Google tuli välja “Keep” nimelise märkmeid tegeva tööriistaga, mis on konkurendiks digitaalsele Evernote’le ja analoogsele Post-it märkmele.
  • Apple ostis 20m dollari eest sise GPSiga tegeleva firma WifiSlam, mis pakub paremaid kaardistamisvõimalusi poodides ja kontorites.
  • Google teatas, et autoriõigustega kaitstud sõnadele on võimalik oksjonil panustada alates aprillikuu lõpust 2013, seda kõikjal maailmas.

Mida me õppisime:

  • BI kõige värskem “Future of Mobile deck” uuring annab meile teada, et mobiilseid seadmeid müüakse 2 korda enam kui arvuteid. Ainuüksi tahvelarvuteid müüakse 2-3 aasta pärast rohkem kui arvuteid.
  • Rohkem inimesi vaatab telekat tahvelarvutilt magamistoas, kui teeb seda elutoas.
  • Generatsioon C esindab loomingulist kogukonda (mitte vanusevahemikku). Google uus uuring illustreerib, kuidas nad tarbivad (ja loovad) meediat teistmoodi.

Lahe info:

  • Lahedaid näiteid täiustatud reaalsuse kasutamisest Jaapanist, näiteks suurepärane idee luua lastele oma versioon ajalehest.
  • Microsoft’i Kinect’i rakendatakse kõikvõimalikel otstarvetel, alates tervishoiust lõpetades jaemüügiga.
  • Worldwide Maze on Jaapan’i Google poolt arendatud Chrome’i eksperiment, mis teisendab iga kodulehe nutitelefoni peal mängitavaks labürindiks.

Kust lisa leida:

  • Kuidas andmed muudavad TV reegleid kui põhiväärtuste hulka arvestatakse ka vaatajate kaasatust ja laiendusi.
  • Kuidas digitaalsed võimalused on jõudmas toidukaupluste brändidele üle maailma, alates internetist tellimisega kuni digitaalsete kupongideni.
  • Accenture usub, et teletööstusel on suur võimalus teenida raha digitaalse sisu toomisega põhikuvale.

No comments: