Thursday, March 28, 2013
Sel nädalal digitaalturul: märts 18-24, 2013
Mis põnevat juhtus sel nädalal:
• Google tuli välja “Keep” nimelise märkmeid tegeva tööriistaga, mis on konkurendiks digitaalsele Evernote’le ja analoogsele Post-it märkmele.
• Apple ostis 20m dollari eest sise GPSiga tegeleva firma WifiSlam, mis pakub paremaid kaardistamisvõimalusi poodides ja kontorites.
• Google teatas, et autoriõigustega kaitstud sõnadele on võimalik oksjonil panustada alates aprillikuu lõpust 2013, seda kõikjal maailmas.
Mida me õppisime:
• BI kõige värskem “Future of Mobile deck” uuring annab meile teada, et mobiilseid seadmeid müüakse 2 korda enam kui arvuteid. Ainuüksi tahvelarvuteid müüakse 2-3 aasta pärast rohkem kui arvuteid.
• Rohkem inimesi vaatab telekat tahvelarvutilt magamistoas, kui teeb seda elutoas.
• Generatsioon C esindab loomingulist kogukonda (mitte vanusevahemikku). Google uus uuring illustreerib, kuidas nad tarbivad (ja loovad) meediat teistmoodi.
Lahe info:
• Lahedaid näiteid täiustatud reaalsuse kasutamisest Jaapanist, näiteks suurepärane idee luua lastele oma versioon ajalehest.
• Microsoft’i Kinect’i rakendatakse kõikvõimalikel otstarvetel, alates tervishoiust lõpetades jaemüügiga.
• Worldwide Maze on Jaapan’i Google poolt arendatud Chrome’i eksperiment, mis teisendab iga kodulehe nutitelefoni peal mängitavaks labürindiks.
Kust lisa leida:
• Kuidas andmed muudavad TV reegleid kui põhiväärtuste hulka arvestatakse ka vaatajate kaasatust ja laiendusi.
• Kuidas digitaalsed võimalused on jõudmas toidukaupluste brändidele üle maailma, alates internetist tellimisega kuni digitaalsete kupongideni.
• Accenture usub, et teletööstusel on suur võimalus teenida raha digitaalse sisu toomisega põhikuvale.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment