Wednesday, March 20, 2013

Sel nädalal digitaalturul: märts 11-17, 2013


Mis põnevat juhtus sel nädalal:


  • Samsung esitles oma nutitelefonide lipulaeva Galaxy S4, mis sisaldab puutevabasid märguandeid, silmade jälgimist ja reaalajas tervise jälgimist.
  • Dropbox ostis 100m dollari eest emaili teenuse “mailbox”, ilmselt on see märk pilvepõhise email teenuse juurde liikumisest.
• Google lansseeris uuesti “Think Insights” portaali. See sisaldab väga palju uut sisu, näiteks fakti, et vaid 17% mobiiliotsingutest tehakse liikumise pealt.

Mida me õppisime:

  • Keskmises UK kodus on nüüd 1.83 televiisorit (vähenenud 2.3 pealt aastast 2003), kuid programme vaadatakse rohkem mitme platvormi pealt, vastavalt Telescope 2013 TV litsentsi andmetele.
  • Mobiil riistvara ja teenuste sektor on nüüd väärt 1.5miljardit dollarit.
  o 31% Keenia GDP’st tuleb läbi mobiilimaksete.
  • Keskmine internet kiirus UK’s on aastaga tõusnud 7,6mbps pealt 12mbps’ni.

Lahe info:

  • “Automatic” muudab autoga sõitmise kogemuse mänguliseks, ükskõik millisel autol, mis on ostetud peale 1997aastat, võimaldades turvalisemat ja efektiivsemat sõidukogemust.
  • “Kui mul oleks Glass” turundusinitsiatiiv Google Glass’i poolt on välja toonud mõned huvitavad ideed alates kummituse jälitamistest kuni reaalajas hädaolukordade nõuanneteni.
  • Macy’de poekett USAs loob kavalalt partnerlust NBC Fashion Star’iga läbi mobiilse sisu, promo ja pakkumiste.

Kust lisa leida:

  • Me liigume kiirelt kvantifitseeritud isiksuselt kvantifitseeritud ühiskonna peale, kus reputatsioon on kõigile KPI.
  • Kuidas tänu isesõitvale autole on võimalik arendada mitmeid teenuseid alates autode kaardistamisest lõpetades arvutite nägemisvõimega.
• The Verge parimad palad 2013 aasta SXSW-lt: nimekirja hulka kuuluvad näiteks empaatiline internet, Zeni robotaed ja visandi kujul esitlused.

No comments: